Hvorfor Quvang køreskole

For mig er det vigtigt, at der er plads til alle med fokus på den enkelte elev. Mit mål er at give mine elever en grundig oplæring i teori og kørsel, så de på egen hånd kan takle de udforinger, de møder i trafikken på en fornuftig og sikker måde.

Tillid og respekt

Jeg lægger vægt på et spændende og lærerigt forløb, hvor undervisningen både i teorilokalet og i min skolevogn beror på tryghed, tillid og respekt. Her møder du ingen sur kørelærer, men til gengæld en glad og engageret kørelærer.

376575824_821521809742931_1437119256050425384_n.jpg

Lokalerne i Vejen

Teoriundervisningen starter i hele forløbet på et fast tidspunkt og foregår i moderne lokaler på Vejen Sportshotel, hvor eleverne modtager undervisning af høj kvalitet i trygge rammer.

Køreundervisningen

Køreundervisningen aftaler vi fra gang til gang. Jeg bestræber mig på at efterkomme ønsker fra den enkelte elev, dog vel vidende at det ikke er praktisk muligt for alle at køre efter kl.15.00 hver dag.